Колектив Комунальної установи «Центральна дитяча міська лікарня» глибоко сумує з приводу передчасної смерті головного лікаря Башек Володимира Йосиповича.

            Башек Володимир Йосипович народився 12 жовтня 1947 року в селі Мала Зубівщина Коростенського району Житомирської області в сім’ї колгоспника.
         В 1962 році закінчив 8 класів Малозубівщинської середньої школи і поступив в Луцьке медичне училище. Після закінчення училища працював завідуючим ФАП в Коростенському районі.
         З 1966 по 1969 рік служив в лавах Радянської Армії.
         З 1969 року по 1975 рік навчався в Одеському медичному інституті на педіатричному факультеті.
По закінченню медичного інституту з 1975 по 1976 рік проходив інтернатуру з педіатрії в Бердичівській центральній міській лікарні. З 1976 по 1977 рік лікар-педіатр Олевської районної лікарні а з 1977 по 1979 рік — районний педіатр Олевської районної лікарні. З листопада 1979 року був головним лікарем Житомирської центральної дитячої міської лікарні.
         В 1986 році з перших днів аварії на Чорнобильській АЕС приймав участь у ліквідації її наслідків. Ліквідатор аварії на ЧАЕС 1 категорії.
Башек Володимир Йосипович був грамотним кваліфікованим спеціалістом своєї справи, вмілим керівником, організатором, вимогливим до себе і підлеглих.      
         За період роботи на посаді головного лікаря значно поліпшилась організація охорони здоров’я дитячого населення м. Житомира та її матеріально технічна база.
В.Й. Башек займався  великою  громадською  та  благодійною діяльністю. Завдяки таланту та його організаторським здібностям, колектив лікарні постійно співпрацював з Міжнародними організаціями та благодійними фондами: німецьким Червоним Хрестом Заале Орла, чеським фондом „Человек в беде”, японською асоціацією „Чорнобиль-Тюбу”.
За успіхи та високий професіоналізм в роботі, активну громадську позицію неодноразово нагороджувався  грамотами Міністерства охорони здоров’я України, обласної державної адміністрації, обласного та міського управління охорони здоров’я.
За вагомі особисті здобутки у праці, високу професійну майстерність Указом Президента України йому присвоєно в 1997 році почесне звання „Заслужений лікар України”.
Був депутатом   Корольовської  районної  ради  народних  депутатів    м. Житомира, депутатом Житомирської міської ради народних депутатів 7-х скликань.
Башек Володимир Йосипович користувався заслуженим авторитетом і повагою серед колег та працівників лікарні, населення міста, області та за її межами.

Коментарі

  1. ВСІ ЧИТАТИ ЦЕ СВІДЧЕННЯ, ЯК Я ОТРИМАВ ПОЗИЦІЮ У ЛЕГІТОВОЇ І ДОВІРНОЇ КРЕДИТНОЇ КОМПАНІЇ Мене звати Керстін Ліс, я шукав позику для погашення своїх боргів, усі, кого я зустрічав, шахраї і брали гроші, поки нарешті не зустрівся з паном Бенджаміном Брейл Лі Він зміг дати мені позику в розмірі 450 000,00 рублів. Він також допоміг іншим моїм колегам. я сьогодні розмовляю як найщасливіша людина у всьому світі, і я сказав собі, що будь-який позикодавець, який рятує мою сім'ю від нашого бідного становища, я розповім це ім'я всьому світу, і я дуже радий сказати, що моя сім'я повернувся назавжди, тому що я потребував позики, щоб розпочати своє життя спочатку, оскільки я одинока мама з трьома дітьми, і весь світ здавалося, що це висить на мені, поки я не мав на увазі, що БОГ прислав позикодавця, який змінив моє життя і сім'ї моєї сім'ї, БОГ, який боїться позикодавця, містере, Веніамін, він був БОГ-Спаситель, посланий рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це не стане можливим, поки я не отримаю свою позику, я запросив його до своєї сім'ї - разом із стороною, яку він не відмовив, і я пораджу будь-кому, хто справді потребує позики, зв'язатися з паном Бенджаміном Брейлем Лі електронною поштою за адресою (247officedept@gmail.com), оскільки він є найбільш розуміючим і добрим сердечним позикодавцем. коли-небудь зустрічалися з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи свою доброзичливість до мене, але я відчуваю, що маю поділитися цим з усіма вами, зв’язавшись з потрібною позиковою компанією електронною поштою за адресою: 247officedept@gmail.com або whatsapp + 1-989-394-3740. .

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Комунальна установа «Центральна дитяча міська лікарня» м. Житомира